10 års jubileum.

Igår var det fest på Mobergs med MCD. 10 års jubileum. Det var skumpa, gamla jobbarpolare, grillbuffé, tal, dansband och vin. Väldigt trevlig tillställning och roligt att träffa alla gamla jobbarpolare man nästan glömt bort fanns. Började kvällen lite stillsamt hemma hos Lola med Jenny J, Mao och Henke, sedan promenerade vi till Mobergs. Vi tog även en avstickare hem till Nypan senare på kvällen för lite mer vin. Kom hem vid tre och somnade på soffan. Idag har vi mest degat framför TV:n och tagit en skön promenad ned till Landkrabban för att häva i oss skagenbaguetter. Som jag har saknat detta! Så jävla gott. Vi tog oss en promenad upp på Södra Bergen för att spana på Norrtälje och snacka lite skit, sen började det regna och vi gömde oss under en gran. Lilla mamsen hämtade upp mig och vi for ut till landet, pappa hade lagat mat med kryddor. Starkt var det, min mage är inte helt hundra på det här med stark mat så nu fiser jag sängen varm. Ser ut över mitt berg med prylar som jag ska börja ta tag i i morgon. Rensa i lite lådor för jag upptäckte att all skit som låg i dom hellre borde ligga i en soptunna och ruttna.

Filmtips för kvällen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0