Körsbärsvägen 2

Igår var jag då inne i Sthlm och träffade Emma. Vi lallade runt i butiker och önskade oss miljoner grejer. Jag blev fruktansvärt kär i ett par skor. Ett par lila Reebok. Får ta och köpa dom vid ett senare tillfälle dock. Måste ju spara pengar. Jag slog dock på och köpte en klarblårutig skjorta på Weekday. Färg är grejen ifall ni undrar. Jag och Emma vandrade ned till MAX på Hamngatan och köpte glass med Dumlesås och pommes, sen satte vi oss i Kungsträdgården medans vi väntade på att Annika skulle dyka upp. Vi åt och hade skoj. Jag blev rädd för småfåglar som jag ville mata. Emma fick fågelskit på sig och höll på spy medans hon torkade av den bruna klumpiga sörjan från sina nya byxor. Sen blev det reunion med Annika och däremmellan träffade vi av en slump Malin från Rudolf. Liten värld. 

När Annika kommit så tog vi en promenad bort till Gamla Stan för att möta upp Yoko, Klara och Hannah med vänner. Middag på Vapiano väntade. Jävligt ball pizzeria precis breve T-bane uppgången i Gamla Stan. Mätta och belåtna tog vi sen en tur genom Gamla Stan och hamnade på att Caf'e och drack kaffe ett tag innan vi alla delade på oss. Jag och Emma drog till Tekniska och jag satte mig på en 676:a. Hem till Norrtälje och möta upp Aspen. Sen spenderades resten av kvällen med Family Guy i soffan som så många nätter förr. Nu sitter han och spelar SKATE och jag sitter här. Snart dags för en fiskrulle på Vickningen. Som jag längtat!

Nu är Barcelona bokat. 19 maj-19 juni. Kommer hem på kvällen av midsommarafton så det blir till att dra direkt på fest. Ska bli så jäkla kul att ut och resa med Camilla, Kan inte annat än bli bra!

Nu orkar jag inte skriva med. Kommer bilder ikväll skulle jag tro,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0