Måndagssänkt.

Haft en trevlig helg med min vän Asp och gästspelare. I fredags var det After Work på Trädgårn och Sommersby på tapp. Succé! Jag och Aspen satt och chillade och snackade skit. Vi hookade upp med Joel och Henke. Joel visade oss sitt nya crib, som han så duktigt målat om. Innan var det bebisblått och bebislila. Urtjusigt ju! Efter den lilla rundturen drog vi hem till Joels nuvarande boende. Det vart en del vin och jordgubbsgrogg innan vi åter igen drog ned till Trädgårn. Vi vart bra blaskiga under fötterna och träffade väl på en del luriga personer. Jag ville absolut inte till Mobergs men när jag fick en gratisbiljett så kunde ju faktiskt åka med tänkte jag. Så så blev det. En halvtimme var vi där sen hade vi tröttnat. Och då drog vi till Statoil och härjade lite, sen bums i säng. Lördagen var lite bakfull som sig bör men tre bitar pizza hjälpte och sen lite Drömkåken på det. Kvällsmat intogs på McD. Gott! Vi köpte med oss Ben & Jerrys och hade "tjejkväll" tills vi somnade framför TV:n.

Igår kom Emma för att hämta sina prylar och vi passade på att fika på Krabban och ha session på parkeringen med skate, longboard och inlines. Trevligt, trevligt. Kvällen var död och idag är jag död och har igen lust att göra nånting. Ska fixa ihop pengar till Barca och träffa Sanna på Åtellet innan jag åker men det ska nog lösa sig. Måste bara sparka mig där bak så jag verkligen gör det. Nu ska jag skriva ett litet jobbigt mejl sen blir det film, igen. I min säng för jag orkar inte nått annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0