Mil efter mil!

Idag har vi vandrat som galningar! Testat tunnelbanan, hangt i en stor park, heliumballonger var grejen, knallat runt lite mer, vart nere vid stranden dar vi atit god mat och druckit rosévin tills vi sprack! Da la vi oss pa stranden och lyssnade pa havet, passade aven pa att offentligurinera bakom en kontainer. Sen blev det shopping pa Marimagnum, stort shoppingcenter vid havet. En troja och ett par byxor. Sen blev det hemgang och dar nmottes Cam av lite trassel med sitt VISA-kort. Som jag inte orkar ga in pa nu. Min bankdosa har pajjat ocksa sa jag har ingen aning om min lon. Ska ringa till min bank imorn och snacka lite med dom.

Nu ska vi nog do lite i vara sangar. Ata lite minipizza. Imorn blir det flytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0