Norrtälje.

Nu befinner jag mig på hemmaplan igen. Även fast jag faktiskt har kallar Bruks för hemma i ett halvår nu.. men en flyttar hit, en flyttar dit.

Senaste månaden har vart proppad med allt och alla så jag har inte hunnit med eller tagit mig tid att blogga. Fast det har funnits en massa skoj jag velat dela med mig av. Ska väl tota ihop en bildkavalkad åt er så småningom. Sista veckan var fullt ös medvetslös. Fixa för säsongsstängningen, sista festerna och jordens förkylning. Och så lite skumpa på det!

Summan av kardemumman, en jävligt rolig säsong om en lite mörk i mitten men ack vad ljust det blev sedan. Vad jag ska ta mig till nu vet bara gudarna. Tar det hela med lite ro än så länge. Bor hemma hos mina päron igen. Känns lite skumt men mysigt. Har ju bara gått 24h sedan jag kom hem så än ska vi inte ropa hej. Dagen har vart full av bestyr, packa ur bilen, fika med Martin, Totte och Curry, vart i Sthlm med Erik, shoppat en tröja och ett par byxor, ätit middag med mamma och pappa, hälsat på bror och hund, åkt till Lola, hälsat på Jezzlan och Slem i deras nya lägenhet, ätit kladdkaka och kört hem. Ligger i min säng, som är tom! Har inte sovit själv många nätter det senaste halvåret. På vägen hem från Funäs så stannade vi en natt i hos Cams syster i Ljusdal för vi orkade inte slitas från varann. Vi shoppade loss på Dollarstore och loppisar. Dollarstore var i och försig i Sveg. Men endå. Kläckte lite "starta-eget-idéer" och kollade på film. Samt lekte med två galet sköna hundar. Funderar på att tvinga på Rambo på stackars lilla Troya och få fram söta små rottwailervalpar. Hehe. Undrar om det går hem?

Imorn blir det 10 års jubileum. Fest i Norrtälje. Hur ska det sluta?

Nu ska jag natta mig själv. God natt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Du får hojta nästa gång du är i Sthlm så vi kan ses. Vi måste ju hänga hos Emma oxå.. Kram!

2009-05-09 @ 01:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0