Nyanserad.

Idag har vi bytt rum pa Hostlet, Inatt bor vi endast jag och Cam. Kanske man sover ut lite battre. Imorn ska vi bo med 10 andra igen. Flytta runt ar ju skoj, eller¿ Mest drygt men sant ar livet. VFi har det ju bra anda.

Vi har bland annat vart och tittat pa Font majuic som ligger i stadsdelen dar OS 1992 agde rum. Det ar en fontan stor som attans som de har ljud, ljus och rorelseshow vid. Hur mysigt som helst. Vi tog med oss burgare fran Burger King och smaskade pa. Sen satt vi i en trappa och kolla medans vi drack ol. Slutligen satt vi precis breve fontanen och blev sprayade av vattnet. Mys pys!


Igar var det dags for stranden igen men det rader en brist pa skuggiga platser sa jag pallade inte sa lange. Drog till Placa de Glories och gick pa shoppingjakt efter parasoll. At en galen macka pa ett stalle som hette Bocatta. Fett och sjukt gott! Cam kom efter ett tag hon med. Vi kopte ett rosarandigt parasoll och jag karade ned mig i en jacka/troja som bara fanns i strl L och XL. Jag har dromt om den dar jackan. Den ar sa snygg! Jag ska ga dit snart igen och hetsa lite pa dom att skaffa fler av den. Annars javlar...!

Idag bytte vi rum for natten pa Hostlet. Vi bor i ett dubbelrum inatt for att flytta in i en Dorm imorn igen. Kommer bli en del flytter runtikring har men det ar skont att inte behova byta Hostel. Har ar det valdigt soft och nara till stranden. Vi testade parasollet idag, funka fin fint sa lange det inte blaste for mycket. Men man kan ju inte fa allt, eller¿

Nu Siesta, sen matlagning, vin och snusk framfor TV:n.

Ja just ja, pa mandag ska vi ga pa Opera minsan! Da galler det att kla sig fint och lyssna pa Ludvig van Beethovens Fidelio. Kommer bli urballt tror jag. Nasta vecka planerar vi aven en liten vinresa ut pa landet. Bara for en dag men enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0