Onsdag.

Rubrikerna går ju åt skogen numer.

31 minuter senare:
Min dator hängde sig och jag fick knappstänga av den. Sen när jag startade den igen så funkade inte Windows. Kom inte ens in i Felsäkert läge. Jag höll på att bajsa på mig. Okej nej det gjorde jag inte men frustrerande var det iaf. Fick gulla en massa med den och stoppade till och med in en installationsskiva men den ville bara ge mig alternativet att installera skiten och ta bort ALLT som fanns innan på datorn och se det ville verkligen inte jag! Sen vipps så funkade den igen. Tur för den det. Nog om det.

Har vart i Norrtälje med mamma, fikat på Krabban i regnet. Snackat skit och sen gick vi över till Åtellet och jag pratade med Sanna. Verkar nog som att jag kommer jobba lite extra där sen i sommar. Vilket leder mig till alternativen att bo hemma hos mamma, köpa bil och jobba extra med lite diverse ELLER om det skiter sig, sticka till Bergen och min Johanna. Pratade en lång stund med henne idag i telefon. Insåg att jag inte pratat med henne på evigheter och jag saknar henne en massa. Hon är så jävla duktig den tjejen. Och modig. Hon har verkligen lyckats skaffa sig ett liv där borta och verkar trivas dunder. Sen har hon ju en norrman också. Får en ju att vilja börja nynna på "Kär och Galen-låten". Hehe.

Jag skulle ju helst vilja hitta nånstans att bo här hemma. Tror jag. Men att ha en bil är ju inte så dumt det hellet. Då har man ju faktiskt en anledning till att inte dricka lika ofta. Vilket är bra för sparandet till framtida resor. Dock kostar ju bensin skjortan men men. Nu ska vi inte vara sådana.

Känns som att jag har en del att fundera över nu och var är bättre än en månads semester i Barcelona då? Hehe. Man kan ju inte klaga över livet egentligen. Sen kommer ju skatteåterbäringen snart också. XX.XXX:- rätt ned i fickan.

Nu ska jag ta bilen på en sväng ut på Rådmansö.


Den är till dig Johanna. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0