Peace & Love!

Sådär ja. Camilla och jag är redo för P&L. Vi ska vara funktionärer. Grymt med lite festival! Jag ska jobba inom säkerhet för det är man ju redan insatt i sen Augustibuller. Mohöhö! Camilla ska nog vara artistvärd. Grymt kul! Sen kommer det ju vara en massa Ramisworkers där så det kommer ju bli en underbar reunion.



Men det tar inte slut där! På onsdag kommer Cam ner och vi ska mysa lite i parken med Lola och Aspen (och alla andra som vill) tillsammans med sprattelvatten och vin samt shoppa i Sthlm. Antar att fröken Jarlgård även ska vaxa nått hos Annika? Vi ska boka vår resa till Barcelona som vi drar iväg på när lönen trillat in lite fint. Vi kommer vara borta nästan en månad och kommer nog hem lite lagom till midsommar som ska firas på Gräddö och Lidö i vanlig ordning. Efter det blir det då som sagt P&L.


Barcelona

 
Lola/Cam och jag/Aspen "Sossa"

Imorgon ska jag träffa Emma och Annika i Sthlm för att äta middag och gå på Bio. Kommer bli dundermysigt. Jag gillar sommarlov! Hoppas bara man slipper bli för pank. Ska betala en räkning nu på 405:- och samtidigt kolla min budget fram till löning. Ojoj!

Emma/Annika

Kommer bli en helt galen sommar det här. Ska försöka hitta jobb under Juli och augusti. Var som helst går bra och nästan vad som helst också. Bara det är sköna människor och jag har nånstans att bo under tiden. Så tipsa gärna om jobb.

Kommentarer
Postat av: Johanna

på mitt jobb behöver dom en svensk trevlig tjej som kan blanda drinkar, servera öl och springa massa i en trappa. Sen så finns det även boende och massa andra jobb.



Inbjudningar till midsommarfest hos jojjo och hennes familj kommer inom kort!

2009-05-12 @ 03:23:02
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0