Tisdagsrycket.

Dagen började riktigt opiggt men efter två filmer med Madicken och en halv Saltråkanfilm så fick jag faktiskt lust att röja i rummet som jag säkerligen kommer spendera mitt liv i när jag ska ha tak över huvudet i sommar. Röjde i lådor och skåp. Slängde en SÄCK! med bara en massa prylar, tidningar och skit som jag samlat på mig under hela mitt liv. Helt jävla stört mycket junk! Nu har jag fått en massa plats för sakerna jag behöver nuförtiden. Nu kanske man ska stå ut med att bo hos föräldrarna. Inte för att jag har något emot dem, mest för att det känns som man gått tillbaka några år i sitt liv och plötsligt är beroende av att tänka sig för och ta lite er ansvar. Har trivts bra med att bo själv eller med polare då man kan stöka lite mer utan att någon blir arg på hög musik klockan 03:00 på natten. Jaja nog om det.

Imorgon ska jag in till Norrtälje med mamma, in på Åtellet, panta flaskor i miljoner! och kanske hänga lite hos Lola på Donken.

Inspirationen är död nu. Ska lägga in lite bilder från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0