Torsdagstrött.

Gårkvällen avnjöts med pannkakor och snowboardfilm. Jag är hur åksugen som hellst! Efter det tog jag bilen till Norrtälje för lite gemenskap med Asp och Lisa. På vägen in hade jag en nära rådjurs upplevelse, jag körde på en landsväg med tre mötande bilar varpå rådjuret kutar upp mellan den första mötande bilen och den andra vilket gör att jag inte ser han förens nosen sticker fram emellan och då var det tvärniten! Jag har nästan fått still på bilen när röven på han är vid min högra billykta, då bumpar han i och sen försvinner han. Och där står jag helt förvirrad. Hur gick det med han? Det gick nog bra tror jag, inte en skråma på bilen så det kan inte vart så hårt.

I Norrtälje blev det först fika hemma hos Maria, jag åt glass jag. Gott gott! Sen drog vi ned till Trädgårn eftersom att det var invigning av onsdagsklubben. Blev en jävla massa folk! Trevligt blev det. Vi drog hem vid 00.00. Lagom det.

Funderade lite på mig själv innan jag somnade. Jag är 23 år och en väldigt förvirrad och lite smådisträ person, lider av en massa skumma fobier och tvångstankar dessutom inget vidare värst ansikts och namnminne. Dock är jag glad och trevlig och bra ändå. Men hur fan kommer jag vara som 83 åring? Förvirrelsen själv eller? Sen så kom jag inte längre med mitt grubbel. Jag somnade!

En uppgift till er mina små läsare. Jag ska ligga på stranden och tota ihop små vykort. Så jag behöver era adresser. Alla har ju flyttat åt alla håll så jag har ju ingen aning längre! Hör av er!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha! Du är rolig! Vi kommer nog var lika förvirrade när vi blir gamla. Det kan ju bli riktigt kul! Typ som nu fast gamla lixom..



Jag vill självklart ha vykort! :D Adressen är:

Multrågatan 80, 2tr

16255 Vällingby



Kram

2009-05-21 @ 18:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0