Vill ha! Och lite dagens skitsnack.


Dessa skor hittade jag i Sthlm men bestämde mig för att vänta med.

Ikväll fick jag skjuts hem av Aspen efter en kall parkhängskväll som slutade med fika på donken, longboard i mördarbacken (dock inte jag, skadad va!), raggarvals med bilen och allmänt flumm. Som bilderna i inlägget tidigare visar. Nu ligger jag i min säng och ska snart sova. Mamma skulle plåstra om mig men jag har redan tagit bort det. Såret fick inge luft så nu har jag det utan och fy fan vad det varar! Har ett litet jack i armbågen. Är det bra eller? Hehe. Ser helt klart för jävla äckligt ut det där såret. Uppfläkt hud, gropigt, brännskadeliknande, bubbligt av var. Måste fan upplevas.

Imorgon ska jag och Aspen dra på en heldagsfylla med start klockan 14:00 och hela kvällen lång! Vi ses i dimman och på After Worken på Trädgårn. God natt!

Sommersby på tapp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, vilken affär såg du skorna i ?

tacksam för svar, du kan gärna svara i bloggen :

http://stephaniesophieskyttner.blogg.se tack i förhand

2010-08-28 @ 19:03:42
URL: http://stephaniesophieskyttner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0