Är det meningen att jag ska bli kvar här?

Hatar den här dagen! Jag har hela munnen full med blåsor så det gör ont att prata. Jag börjar bli fruktansvärt stressad över allt som ska bli klart tills fredag. Varför tog jag inte tag i det lite tidigare. Som man bäddar får man ligga men varför måste allt gå emot mig. Tur i alla fall att Anton sköter det mesta med bilen annars hade jag klappat ihop. Slog på en maskin tvätt nyss och allt jävla vatten forsade ut på golvet innan det hunnit komma in i maskinen. Då var tårarna inte långt ifrån. Jag är i grunden en så sjukt ängslig och grubblande person så när sådana här saker händer får jag för mig att allt jag ska göra ska gå åt skogen. Just nu önskar jag bara att jag kunde peka på allt som ska göras så blir det gjort och poff är jag uppe i snön och kan andas fjälluft och bli lugn i själen. Längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0