Förberedelser

Idag har jag vart inne i Norrtälje och shoppat med Lola. Köpte en massa goa grejer jag behöver i vinter. Deodoranter (gäller att hamstra), lite kryddor, toaartiklar, skor, krokar, flyttkassar, matlådor.. Köpte till och med låsolja till bilen.


Förut tyckte jag Uggisar var löjligt men när man stoppade ned fötterna i dom var det som att komma till himlen! Så jäkla mysiga, hur bra som helst när man bara behöver slänga på sig ett par dojer och slipper knyta och ha sig. Sprang runt i tofflor i vintras när jag skulle in i tvättstugan, slänga sopor och så vidare vilket var väldigt opraktiskt och blött. Spikmatta kan bli hur gött som helst efter hårda dagar i backen.

Diggar ni mina lakan då? Underbara och sjukt använda så de är drömmen att sova i dom. 35 år gamla bara.


Kommentarer
Postat av: Sabina

jättefina uggs :) var kommer dessa ifrån?

2009-11-03 @ 22:02:54
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: nickie

ju äldre säng kläder desto skönare hahaha, så är det väl med allt men bäst är nog ingådda kvalitets skor!!!

2009-11-04 @ 15:34:36
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0