Full fräs

Idag har jag lämnat mamma vid bussen, vilket var väldigt jobbigt på många sätt. Mamma lilla du är så fin! Efter det drog jag till verkstaden för att fråga om de kunde koppla ur mitt larm på bilen men jag måste åka till Sveg för att göra det så nix. Handlade lite mat (mjölk och pålägg), hälsade på hos Topsport Funäs och träffade Jossi, kramkalas! Efter det gick jag till Hillside och köpte min jacka, WIIIE! Drog till Ramis och kom precis i tid för att äta lunch, raggmunk och fläsk. Lallade runt där en stund innan jag drog mig hemåt. Då ringen Jossi, de har vart ute på skidtur och nu startar inte bilen så jag tar Pecka och kommer till undsättning men det var inte batteriet det var fel på så Inas bil startade inte med startkablar så jag skjutsade ned dom till Funäs. Drog hem igen och hjälpte Vrånkan och Cleas med att flytta en stund, spanade in deras nya boning och sen blev det middag, snabbmakaroner, imorn ska jag laga riktig mat och göra matlådor. Efter det somnade jag. Hoppsan!


Nya jackan!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, jag letar efter en ny jacka så jag kom in på din blogg, eller den gamla, och såg en jacka som du la in 2007, letar något likande och den jackan var sjukt snygg.(den brun turkos beigea)

Skulle du kunna görs ett inlägg vart du köpte den eller maila mig ?

Skulle vart jätte snällt av dig :)

[email protected]

2010-09-19 @ 11:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0