Kyrkogården

Igår firade vi den amerikanska varianten av Alla Helgona med Halloweenfest. Så idag efter jobbet gjorde vi det som vi i Sverige gör på Alla Helgona. Det var så fint med alla ljusen vid gravarna och vid minneslunden. Ikväll är det mys som gäller, har just ätit middag med mamma och pappa. Nyfångad abborre som satt i näten idag. Jag kommer aldrig bosätta mig i en lägenhet i stan. Förstå hur långt ifrån allt man har här ute man skulle vara. Jag skulle känna mig strypt! Börjar mer och mer förstå att det är på landet jag hör hemma.




Sjukt nöjd med den här bilden. Stämning!


Farmor och farfar, Nanna och Hans.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Stämningsfullt!



/T

2009-11-01 @ 20:27:23
URL: http://glasoklorid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0