Natten till söndag

Skrev ett långt och fint inlägg åt er men så fick jag för mig att testa ett nytt sätt att lägga in bilder på. TOTAL KATASTROF! Allt försvann.

Så nu blir det samma inlägg men sammanfattat.

* Just kommit hem från underbara Jossi, vi har bland annat diskuterat modet när vi gick i högstadiet. Vafan hade man på sig? Helt hysteriskt!

* Ätit lite skorpor. Gott!

* Tog en långpromenad idag. Försöker få igång min kondition som inte är den bästa.

* Min bilstereo har börjat fungera igen.

* Har kick off med Topsport på måndag. Utekläder samt badkläder ska medtagas. Spännande!

* Har börjat läsa en bok! Sist jag läste en bok var i Barcelona och då läste jag A Clockwork Orange. Nu läser jag en bok om slädhundar.

* Har beslutat mig för att ta svinsprutan. Med tanke på mängden människor jag möter i jobbet och att dessa människor byts ut cirka två gånger i veckan enda fram till början på maj så inser jag att mängden människor som kommer passera mig är RÄÄÄÄÄÄTT MÅNGA! Hatar sprutor så jag är redan nervös!

Här kommer två bilder som Anna lagt upp på Facebook idag:


Mina puppor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0