Nedförsbacke

Jag är rätt bra på att måla fan på väggen men just nu börjar man ju undra..

Igår var det kick off med jobbet, kände mig lite småskum hela förmiddagen, frös som ett djur! Sen när vi var ute och hade lite lekar på Lill-Ramis så fick jag upp värmen, lite för fort och lite för mycket! Fick avbryta kvällen lite tidigare, mådde inte särskilt bra. Kom hem och dog i sängen. Svettades, frös sådär som man gör med feber, efter flera timmars vilande och en bra alvedonrytm kände jag mig mycket bättre men lelös i kroppen, när grannarnas fest tog slut så däckade jag igen. Idag har jag haft småfeber men mest haft krångelmage (eftersom att jag åt dåligt igår) och febervärk i kroppen. Nu sitter jag i sängen och känner efter hur jag mår. Svallar en del fortfarande men det ska nog gå över hoppas jag. Vill jobba!

Mitt billarm krånglar nå jävulskt! Dosan har gett upp och jag kan inte larma av bilen och heller inte köra bilen eftersom att det är körspärr på larmet, har snackat med bilhandlare, tillverkaren och försökt ta reda på hur jag ska koppla ur skiten. Behöver en larmkod för att kunna skaffa en ny dosa och eftersom att det inte finns någon sådan kod vad jag kan hitta så är väl det bästa att helt enkelt ta bort larmet helt. Ska ta och börja med att lämna in dosan för byte av batteri och hoppas det funkar så jag kan köra bilen själv till verkstaden. Palla bärga bilen! Usch!

Bilar asså. I övrigt går den ju hur bra som helst så det där larmet gör det verkligen surt för mig just nu.

Imorgon hoppas jag på att få vakna och må bra och kunna dra till jobbet för att sedan dra ned till byn och byta batteri. Snart blir det två avsnitt Scrubs och somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0