Ny dator inköpt

Just nu är jag sådär ångestfylld som man (iaf jag) blir efter ett köp på några tusen kronor. Min bärbara dator har gett upp hur mycket jag än försöker att gulla med den. Att lämna in den på service skulle kosta lika mycket som den jag nu köpt eftersom att garantin är slut och Dell inte är mitt favoritföretag. Så den Rosa drömmen går i graven. Och jag har köpt mig en Netbook, nå större än så behöver jag egentligen inte. Visst redigera bilder på en 10,1 tums skärm kan ju bli intressant men det är inte hela världen eftersom att världens bästa stationära dator finns hemma på skrivbordet.

Blir jag irriterad på storleken får jag väl titta på den fina färgen så blir jag nog glad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0