På gång.

Jag gillar att vara lat när jag får. Idag fick jag. Jätteskönt! Har kollat på lite film, räknat lite på mina siffror och gjort en budget och blev glad när jag såg att jag med all säkerhet borde gå plus varje månad med råge. Så nu gäller det bara att jag försöker hålla den där budgeten så kommer jag bli en mycket rik flicka! Imorgon ska jag in till Norrtälje för att hänga med Lola och släpa runt henne på Knutby Torg, jag ska handla förnödenheter till vintern. Som t.ex deodorant, det är en omöjlighet att hitta deostick i Funäsdalen, Roll On är absolut bland det värsta jag vet. Kladdigt och jävligt. Vem gillar kladd? Mm kladdkaka.

Spanade in tv-såpan Ullared. Vad säger man? Jag har aldrig vart där men herrejösses! Måste nog åka dit nångång för att testa Svenssonlivet. Ullared, husvagn, gubbar i jeans, skjorta och träskor, dansbandsmusik och fryspåsar.

Nu blir det The Devil Wears Prada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0