Så var men med på TV idag då.

Idag har vi kikat på längdtävlingar i Bruksvallarna. Och då hamnade man ju såklart på TV, vilken bedrift va?

Igår visade jag runt mamma på byn, vi fikade lite, gled runt och avslutade kvällen med middag på Völleriet. Urskoj att träffa alla gamla goa ansikten igen. Har lagt undan en jacka hos Julia på Hillside, den har jag bloggat om tidigare så imorn ska jag betala kalaset och sen blir det snabbmakaroner i en månad. Prioteringar var det. Kommer kanske lite bilder från middagen på Völleriet imorn. Ska leka fixar-frasse imorn och styra upp lite saker. Bland annat mitt galna billarm som gör som det vill just nu.

Jaja vi hörs igen. Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0