Vilken helg, vilka vänner.. och helt underbart!

Min helg har vart superduper! Har umgåtts med mina tjejer. Ni är så bra, vi är så störda, det är därför vi står ut med varann. Hehe. I fredags hade vi tacokväll och satt och bara mös och var jättetrötta, igår var det en kväll med kalas, smörgåstårta hos Fia, lasersvärdfight på Donken, förfest på Campus, Mobergs, efterfest på Campus och Lolas soffa. Idag styrde vi ihop en brunch hemma hos Anna med scones, våfflor och hjortronthé. Urmysigt. Låg mest i Annas säng och halvsov men det är till och med skönt att bara ligga och höra när ens vänner pratar och donar. Man har det så jävla bra! Vi snackade om en massa "När-ska-vi-skaffa-barn", konstiga åkommor vid födsel, folk med konstiga fetischer och nattens bravader. Sen kom jag hem och åt middag och ringde till min Cam som jag saknade så! Och hon har en julklapp på gång till mig, jag blir så rörd! Fick en massa jullängtan nu. Hon kommer till mig efter nyår! Hihi!

Nu ska jag hoppa ned i sängen och sova lite till, för jag somnade vid åtta ikväll redan. Jag är så fruktansvärt trött! Jag måste ta och proppa i mig mer vitaminer tror jag. Har faktiskt ätit jättedåligt med frukt på senaste tiden så det skulle inte förvåna mig om min kropp hatar mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0