1 Oktober 2oo9

Blir ett äkta dagboksinlägg idag.

Väder: Det låg frost på marken men solen lös starkt. Dock började det småregna på eftermiddagen.

Hade lite småklurigt att somna igår, det var varmt i sängen och knöligt men sen bom pladask somnade jag med datorn och musik på på högsta volym. Kan sova genom allt sålänge jag väl har somnat. Iväg och jobba idag på Marholmen, var en lugn dag idag så jag fick gå hem tidigare. Mamma hämtade upp mig och vi tog bilen till Gräddö för att handla mat. Kom hem och kelade med hunden, packade in maten och fick ett ryck och städade ur ett av våra små skafferier. Måste ta och fixa det stora skafferiet nästa vecka, vi har så otroligt mycket porslin, glas, skålar och diverse saker man inte vill slänga men heller inte använder just nu. Mamma gillar loppisar och har massa söta kakfat och annat skoj. Blir härligt när man äntligen flyttar till något helt eget och får ta av allt det där. Mammor kan man lita på! Är färdigstädad där så nu är det datortid med mackor och Cola. Mellis. Älskar mellis! Världens bästa påfund. När man var liten och gick hos dagmamma och kom dit efter skolan så fick vi ibland varm nyponsoppa med glass och det var så ruskigt gott! Mer mellis åt folket.

Imorgon ska jag jobba och efter det blir det After Work och kalas med Aspen och Lisa. Så vill ni träffa oss så kommer vi befinna oss på Trädgårn under fredagen. Kommer bli grymt! Vi gjorde samma grej i våras när vi kom hem från Ramis och det var succé!

Tack och Hej Leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0