Är du bra på att sticka?

Jag skulle vilja vara. Farmor var stickfantast och stickade ett par raggisar på en dag utan ansträngning. Man fick alltid nått sött i julklapp av farmor och farfar, minns framförallt en korallfärgad tröja med en katt på magen. Så väldans gulligt! Hon hade även en speciallité att sticka tumvantar med små "hjärtan" på, hela min släkt hade dom. Vi har ett gäng väldigt slitna ligga i lådorna i hallen. Hade hon funnits nu hade jag velat bett henne att sticka en Pippi-tröja till mig. Älskar dom! Finns det nån annan där ute som har lust att tjäna en slant så är ni välkomna att sticka en till mig, du blir rik och jag blir snygg! Eller om ni har en ni vill sälja. Mejl finns här till höger.


Kommentarer
Postat av: camilla

du som är snygg o kan åka snowboard...



kopierat från facebook



Billie Ekman MODELLER SÖKES TILLSNOWBOARDSHOOT! Hör av er senast Måndag kväll! VänligastÅsa Riton. Vill du vara modell för katalog och annonsbilder? Söker efter:- Tjejer 15-25 år stl 36 (ca)- Pojkar och flickor runt 10 års-åldern, storlek 152 (ca)Vi letar just nu efter modeller för fotografering av snowboardkläder med märket Protest. Du bör helst åka snowboard/skateboard - men går även bra att du inte åker bräda om du tror att du har det som krävs för en fotografering. Fotograferingen sker mellan 7-11 december i Stockholm, 1-3 dagar per modell. Brådskande att hitta modeller och deadline för anmälan är nu på Måndag 26 oktober. Mindre arvode betalas naturligtvis ut. Maila några bilder (helfigur samt ansikte) samt info till: [email protected] Jan Andreen, projektledare: 0707-10 00 55. Ej kontakt via Billie Ekman.Tack på förhand!

2009-10-26 @ 21:27:05
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

pippi-tröjor är riktigt söta! dock är jag ingen hejare på att sticka så jag är nog inte till nån större hjälp tror jag ;)



svar: tack så mycket!

2009-10-26 @ 23:55:09
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha...ja vet..men ja hitta inte skivan...pusss

2009-10-27 @ 15:10:34
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: Anonym

då spärrar man de bara så får man ett nytt på posten..skit lätt ju

2009-10-28 @ 01:48:46
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0