Bilder från fredagen

Vi var ju ute och rullade hatt i fredags, jag och Asp. Det var grundkonceptet för kvällen. Vi hade en del gästspelare också.

Jag körde på nån sorts "skrik och panik-fylla", vi hamnade i Rimbo, vi var på fest hos nån känd Crossåkare, jag fick en USB-hub, vi åkte i driven på Donken, vi hängde på På G, jag slösade 1 kr på ett myntinkast och idioten märkte det inte ens, vi hatade Ryd, Sossa tvärdog vid halv ett och då drog vi hem och sov. Vi hade skoj som fan med alla dessa små hyss.














Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Om jag ska vara ärlig så är jag inte särskilt flitig med korsetten, hahah.

2009-10-05 @ 10:33:44
URL: http://nadjaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0