Bilder från kräftskivan

Så nu har jag stått i mörkerrummet och framkallat bilder, sen scannat in dom i datorn. Kämpigt värre! Ja eller så ljög jag nu. Mörkerrum är dock bland det mysigaste som finns! Mm skolminnen. Lillekameran är bra sämst på att få till färger så jag tycker det blev bättre med en makeover. Måste vara nån inställning i kameran jag inte förstår. Får ta och använda min älskling stornikon mera. Dock ingen jättepraktisk festkamera.


Anna köpte hem en vinflarra från Mallorca, modell lite större än en normal vinare.




Två blekfisar och en nyanserad Fia.


Dessertbordet!





Man kan säga att det var Lomans kväll!


Man vet att det är en livad fest när Anna behöver megafon för att höras!


"Åh, det finns ju bål kvar!"


"- Servicebilen, servicebilen KOM!
- Ja, var är ni nånstans?
- Vi befinner oss lite på sidan av kanalen"


De obligatoriska blåbärsshotsen. Vodka, varm blåbärssoppa, grädde och kanel.


Pez har ätit sin spenat.


Loman var inte riktigt nöjd med bålen så han gjorde en retur och somnade.


Man kan säga att Anna har en del handväskor, detta är endast en bråkdel!


Kommentarer
Postat av: erica

vad söt jezzlan var som karl-alfred! :)

2009-10-20 @ 08:11:48
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: EGOFLOW

Ah fy fan vad gott med kräftor. Jag får aldrig nog!!

2009-10-20 @ 20:35:39
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0