Dunder och brak

I'M ALIVE!

Trodde ni inte va? Dock trodde jag att jag skulle dö när jag vaknade i morse. Vaknade av att det högg i bröstkorgen och jag fick panik. Inte bästa sättet att vakna! Men det gick över tack och lov. Underliga saker händer då jämt mig och min kropp.

I kväll var det Kräftskiva med stort K. En av årets happenings! Var en succé även denna gång. Och mina kära vänner, inte en droppe alkohol åkte ned i min kropp. Väldigt skönt att koppla bort alkoholen ur mitt liv ett tag. Fick ju dessutom köra bilen hem och sånt är alltid kul. Har en massa foton från veckan som jag tänkte dela med mig av i morgon. Ett bra söndagsnöje med lite kalasbildstittande.

Ska nog hoppa ned i bingen nu och sussa. Så suss gott på er alla! Och särskilt sa jag det till dig Johanna för du fattas mig! Älskade lilla Johanna Ronja Kristina Alex!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå nu fuck jag en tår i ögat! du fattas mig med!

2009-10-18 @ 12:27:25
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: Julia

fräsig blogg! :D

2009-10-19 @ 13:45:17
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0