Filmtajm

Vilket jäkla höstväder det är ute. Urmysigt när det knakar i huset av all blåst, eller när regnet piskar mot rutorna. Har mest sovit idag. Och spanat på alla nya skidprylar på Freeride.nu, man måste ju hålla sig uppdaterad när man jobbar i branchen. Har dessutom upptäckt att pjäxorna jag var sugna på i vintras kommit i en ny förlaga, och de är så äckligt snygga så jag ska åka in till Alpingaraget nån dag och pröva ut storlek. Har rätt mycket problem med mina benhinnor och har hört en massa om dessa pjäxor, allt är säkerligen bättre än de jag har nu i alla fall.

Imorgon ska jag fota en massa prylar och skidkläder som jag ska sälja på Blocket. Så ni kan ju hålla utkik här på bloggen. Blir bland annat ett par sprojlans Scott Googles, en Rip Curl-jacka och en Nikita-jacka. Men som sagt, mer om alla prylar sedan. Nu är det filmmys med läsk och wiiiiiiiinärbreeedds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0