High Drama

Gjorde ett litet filmklipp häromdagen och lade upp på Facebook. Tänkte att ni också kunde få se skiten. Visst blir man imponerad över hur säker jag är på filmredigering? Eller inte.



Ska nog hoppa i säng nu, ska upp tidigt och gå på bankmöte. Vuxensaker är inte det bästa jag vet. Men som tur är följer världens bästa mamma med, hon är bra på siffror. Hon är bra på att vara mamma. Finns ingen som ställt upp så mycket på mig som hon gjort. Alltid funnits där när jag legat på sjukhus, när jag skrikit, när jag haft ont, när jag behövt skjuts, när det har kaosat och man bara vill hem. Finns inget som inte går att berätta för henne. Vad vore världen utan mammor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0