Hjälten

Vem älskar inte Per Morberg? Hade inte Patrick Swayze vart min farsa hade jag banne mig hoppats på att Per skulle ha vart det. Nej då far lilla, jag bara skämta. Som Per lagar mat och visar passion i köket önskar jag också att jag hade. Men jag är på god väg! Min kokbok börjar få få tomma sidor att fylla. Men anledningen till detta inlägg är att skvallret har gått, Per Morberg var i Norrtälje igår, åt närmare bestämt på McDonalds. Vad gjorde han här?

Snacka om stalkerinlägg!



Jaha i övrigt kan jag berätta att jag mår bra. Har inte speciellt mycket planerat för veckan, jobba, träffa Aspen och gå på maskerad med Jezzlan. Kommer bli grymt! Ha en fortsatt go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0