Jaha, säg goddag då!

Igår var jag ute med Jezzlan, Slem, Anna Kajsa och Kyller på Trädgårn. Fick i mig hela 3 cider på fyra timmar. Idag är jag döendes i baksmälla. Jag som nästan aldrig dricker alkohol borde väl inte straffas med halvdöden när jag umgängesdricker 3 stycken cider!! Är inte första gången jag blivit såhär bakfull det senaste halvåret. Kan nog räkna på ena handen hur ofta jag druckit den här sommaren och på samma hand kan jag räkna de vidriga bakfullorna. Nu är det slut på festdrickandet tills vidare. Hellre nykter och glad dagen efter än full och galen och död dagen efter. Tur för mina vänner att jag har körkort och kan agera världens roligaste taxi.

Sitter och äter våffelmackor, ni vet mackor man toastat i våffeljärnet. Stavas det våffeljärn eller våffelgärn? Orkar inte googla.

Slut på lägesrapport.

Kommentarer
Postat av: Annika

Järn!

2009-10-15 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0