Kollage för théälskare

Hösttider är ju början på thésörrplandet. Thé är ju aldrig så gott som på hösten och vintern. Ikväll har jag kört på thé och mackor, en given klassiker! Rostade mackor med apelsinmarmelad och Twinings Earl Gray, den bästa thésorten som uppfunnits! Satt och Googlade tekannor, koppar, thésorter och annat gull, det ledde till loppissug och detta lilla kollage. Jag vill ha en cool tekanna! Och såklart vill jag ha fler teburkar. Brukar fynda burkar på Loppis, älska!



Inspirationen är hämtad från FredFlare, Urban Outfitters, Åhlens, Favoritsaker, Bluebox samt olika online thébutiker.

Natti natt på er alla!


Kommentarer
Postat av: jennifer,

mmm... underbart!

2009-10-08 @ 12:00:53
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Lola

Åhh.. jag vill ha tekannorna uppe i hörnet! Om man har 4 tekannor, får man skaffa fler då?:)

2009-10-08 @ 12:33:48
Postat av: EGOFLOW

Jag är ingen tedrickare men allt me prickar går hem!!

2009-10-08 @ 18:05:44
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0