Lite skitsnack och en mössa

Har jobbat och slitit med bilköp i veckan. Det tär fan att köpa bil. Jag har en på gång men jag har inte bestämt mig än, kommer antagligen få fixa lite saker på den och jag är inte direkt bilfixhaze så vi får se. Så svårt! Men det ska nog ordna sig, drömmer att jag provkör bilar hela tiden. Sitter och glor på bilsidor hela tiden.

Appropå ingenting så tycker jag det är rätt roligt med fenomenet "precis-innan-du-somnar-så-får-man-ryckningar-eller-tror-sig-falla", jag tog en liten lur efter maten och jag verkar ha anpassat mig till vintern, för istället för att "falla" så halkar jag på en isplätt.

Idag hade vi översvämning i källaren på jobbet, jätteskoj att stå och dammsuga upp typ 100 l vatten.


Söt mössa, ser upp som en cupcake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0