Pjäxdans




De turkosa Fulltilt-pjäxorna kommer bli mina om det visar sig att de är bekväma på mina fötter. De kommer förhoppningsvis stå pall för lite mer tryck och hårdare åkning. Om man ska tro allt jag läst om dem. Men det är ju jävligt individuellt. Men visst är de snygga? Jävligt mycket billigare än jag trodde dessutom. Förra årets modell var brun/kaffelattefärgade med lite mönsterdetaljer i något som såg ut som Lous Vittonväska mönster, lagom erotiskt! Mina gamla kommer jag sälja till ett trevligt pris. De är jättesköna och passar min smala fot bra, även om Salomon brukar ha ganska breda pjäxor. Men tills jag köpt nya så får de hänga med på lite försäsongsåkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0