Rinnsnuva

När snoret droppar ur näsan då vet man att det är bra jävla snorigt endå. Nyser och har mig, vara som en propp som försvann i morse. Plötligt rann det snor överallt och jag fick bättre hörsel. Man kan ju undra hur länge jag har gått med stopp i avloppet?

Roar mig ikväll med en massa Filip och Fredrik. I morn var det lite planer på att umgås med Jezzlan, bland annat en snabb tripp till Sthlm men jag känner mig på mig att jag inte kommer orka nu när förkylningen verkar vilja eskalera tyvärr. Dock gör jag henne mer än gärna sällskap i en soffa där jag kan sitta med min näsduk och prata strunt. Don't hate me Jezzlan! Jag är ett sjukt litet offer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0