Rubriklös

Haft magknip till förbannelse i natt. Jävla sattyg det här! Innan jag fick magknip kikade jag på Henrik Schyffert 90's Ett Försvarstal. Jävligt bra! Finns på Youtube. Sen försökte jag sova, vred och vände på mig, mobilen varnade om lågt batteri, vred på mig mer, mobilen varnade mer, tillslut åkte mobilskrället i golvet. Tänkte i morse att jag skulle ladda den men sladden har halkat ned bakom sängen och jag orkar inte skjuta ut sängen och gräva efter skiten. Jag tänker ligga i min säng, gnälla, se på film, läsa bloggar, googla knäppa grejer (dagens Googlefetich är vaccin), dricka Cola, äta kräm med flingor.. Ett innehållslöst liv, javisst! Ikväll är det Klubb Sunkit i Sthlm och jag skulle med, så blev det inte då nej. Min vanliga tur.

Har kollat på nya Family Guy-avsnittet idag, sjukt kul! Quigmire upptäcker internetporr och försvinner i flera dagar, Peter blir kär i en pappkartongsmodell i baddräkt och Lois upptäcker att hon är judinna. Klockrent! Ikväll dyker nog även nya avsnittet av How I Met Your Mother upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0