Snart dags för flytt!

Den 12 november sätter jag mig i bilen med destination Härjedalen och hem till Bruksvallarna. Ska bli riktigt skönt! Heltidsjobb och snö i 6 månader. Vad mer kan man önska sig? Börjar jobba den 18 november så jag och mamma kommer hinna mysa till det under helgen innan, hon har sagt att hon ska följa med. Ska bli jättekul att få visa henne mitt liv jag har där uppe, blir så mycket lättare för henne att förstå allt jag babblar om sen. Nu återstår bara nyfikenheten på vem man ska få bo med i år. Nyfiken i en strut jag, ska i alla fall bo på Johannesgården i år med, fast jag flyttar från Sexan till Ettan, vilket betyder gavellägenhet, vilket betyder att jag bara kan störa en granne hehe.



Utsikt från min trapp/utsikt mot min trapp i hörnet/Min trapp med massor av snö!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0