Upp som en sol, ned som en pannkaka

Igår var jag relativt pigg, idag har jag gått av på mitten. Känner mig jätteförkyld igen. Var som att man fick lite ledigt från skiten igår för att sedan gå tillbaka till helvetet igen.

Har legat i sängen och pratat med Johanna, sjukt mysigt att snackes lite med'na. Saknar henne massor när hon ränner runt i Bergen. Och snart flyttar Jezzlan också dit. Borde ha dragit dit i början på sommaren som jag hade pratat om men så blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Men men som Johanna sa, det kommer fler sommrar. Bra sagt!

Mina Sura Björnar är slut.

Försökte få tag på Aspen men han svarade inte. Är bartömning ikväll ute på Lidö som vi har planerat att gå på för längesen men jag hade inte planerat in den här jävla förkylningen där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0