06:00

Hur har jag lyckats gått från att sova bort hela dagarna till att bli morgonpigg? Det är ju för fan lördag och jag känner mig redo att gå upp. Wierd! Det är jättefint ute, alldeles disigt och solen som glänser på det fuktiga gräset. Vad ska man hitta på nu då? Frukost? Försöka sova mer? Det senaste verkar vettigast. Annars lär jag somna klockan åtta ikväll ungefär. Visst det är skönt att inte längre sova bort dagarna men jag brukar nöja mig med att gå upp runt 09:00-10:30 cirka. Eller gå upp och gå upp. Ligger oftast kvar, kollar på nån film och bara har det bra. Jaja.. tjat, tjat!

Försöker sova lite till nu.


Kommentarer
Postat av: Anders aka Nagadez

Tack ska du ha! Det var kul att höra! :)

2009-09-05 @ 11:49:26
URL: http://andersalbihn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0