Åhh segt!

Blev ju såklart sjuk då. Feber hela natten som gjort att jag typ stått upp i sängen på knä och sovit över en hög med kuddar, vaknade mäkta förvånad liggandes och krampaktigt höll fast i mina kuddar, har drömt att vi vart fångar i ett bombhotat hus med avlösare i varje fönster och dörr så vi fick gömma oss under sängarna. Ja herregud. Nu har jag huvudvärk och ont i musklerna nått så förbannat. Har väldigt svårt att sova, blodet kokar oh pyser så när man försöker slappna av så känns det som om man egentligen springer maraton, vem kan sova då? Med en puls i den nivån. Jag blir tokig!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haru fått svininfluensa??? de kan vara ganska coolt

2009-09-08 @ 14:12:29
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0