ÄNTLIGEN!!!

Fick ett sms av Expert att Nikon lagat mitt objektiv så nu kan jag hämta det imorn. Tog ju bara ca 2-3 veckor längre än det skulle från början. Hur kommer det sig ALLTID att det tar flera veckor längre än de lovar i sådana butiker. Är det svårt att från början säga att det kommer ta lååååååång tid? Mutter, mutter. Satan så rått det är ute förresten. Blir till att ta fram halsdukar, mössor och vantar. Har en gigantisk låda med sådana roliga prylar. Gosigt! Eftermiddagen har gått till att kolla på skidfilm och smörja in läderremmen från pappas väska med läderfett så nu luktar det tjära i hela rummet. Och jävlar vad gott det luktar! Snart blir det middag, pappa har gjort racks (revbensspjäll ungefär..). Satan så gott!

En rolig upptäckt jag gjorde idag var att det är ju faktiskt Vinter OS i februari. WOHO! Och vi har TV inne på hyran i Ramis. Kommer bli grymt. Inte för att jag ska sitta på min röv och glo på TV istället för att jobba utan för att det är så mysigt när det är folk inne som man kan diskutera OS med och mysa lite inne på hyran. Lite sådär som när Stenmark ägde skidbackarna och folk samlades inne för att kolla medans gator och torg låg öde. Myskännsla big time!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://theveronicassweden.blogg.se/

2009-09-17 @ 18:15:43
Postat av: patrik

hahah äntligen då:D

2009-09-17 @ 18:22:05
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0