Baked

Har vart hos sjukgymnasten och fått lite akupunktur igen. Nu är jag sådär skönt avslappnad i kroppen igen. Vilken dröm! Gick lite på byn innan och fick lite inspiration till vad jag ska spana efter imorgon. Hittade bland annat en grym collagetröja som är turkos med serietidningstryck över magen, en sån i för stor storlek ska jag köpa tror jag. Grymt! Sen jeansleggings och färgglada oversizetishor och lite shit till håret. Mitt hår är nu en mil långt och jag vill inte klippa av det, men gärna klippa till lite så volymen inte bara är i topparna. Har nån form av hjälmfrilla mest hela tiden. Nu ska jag ta mig en tupplur, man blir grymt trött av akupunkturen också men oftast brukar man inte lyckas somna i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Annika

Här skulle den där kommentaren om volymen förstås hamnat..

2009-09-11 @ 19:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0