Dagens projekt.

Jag fick för mig den granna idén att skjuta med luftgevär MEN såklart hittade jag inga skott. Står på inköpslistan nu. Jag vill ut och panga! Ja jag är väl en 12 åring fast i en 24 årings kropp som typ ser ut som en 17 årings kropp. Rörigt? I alla fall när jag letade efter skott så fann jag på en massa ålderdomliga prylar, såsom isdubbar i trä med söta små snören runt om, 30-tal?, en massa skidvalla som säkerligen har en 40-50 år på nacken. Nostalgi! Samt pappas gamla jakt/skolväska. Den sötaste lilla mörkblå canvasväskan med läderrem. Den var rätt skitig och stel i tyget så jag körde en liten handtvätt i badkaret, varpå vattnet blev BRUNT! Bestämde mig för att tvätta av den lite och sen in i maskinen på handtvättsprogram. Hoppas den går att använda sen. Längre än så har jag inte kommit idag. Orkar faktiskt inte riktigt. Ska påbörja nått projekt nästa vecka när jag har noll att göra. Inget jobb nästa vecka. Ska försöka röja ur våran vind eller egentligen är det en gigantisk garderob. Vill göra mamma lite glad genom att hjälpa henne med det. Blir fan aldrig av. Man bara öser in ny bråte i den där garderoben. Sen har vi vårt skafferi under trappen. Det vill jag också göra. Jag är ju så jävla grundlig när jag börjar med sådant där så jag behöver fan flera dagar på mig. Som till exempel när jag städar mitt rum så ska varenda låda göras fin, gå igenom och bla bla. Tar ju sin tid men det blir fint!

Nu har ni nog somnat här.



Jobbade ju på en skidhyra i vintras, jobbade i den så kallade längdbutiken där många äldre kom in med sina trasiga kabelbindningar. Kabelbindningar är good buissnes! De vill inte byta till moderna bindningar för de trivs så bra i sina kängor. De finns en gigantisk låda med reservdelar till dessa bindningar men jag har en helt ny oanvänd. Nån som vill köpa?



Världens skönaste byxor mina vänner. Kostade hela 50:-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0