Dagens smörja

Vaknade av en envis flugjävel som surrade mig i örat. Blev sjukt förbannad! Dessutom en timme innan jag skulle stiga upp. Drog in till Norrtälje för att få akupuntur, jävlar vad avslappnad jag blev! Kände mig nästan full efteråt, mysfull gick jag till Kryddan och handlade en massa skoj. Jag ska baka limpor idag. Filmjölkslimpor, så jag sitter och spanar på lite receptideér nu. Kombinerar ihop en sisådär 5 olika recept. Blir nog guld. Äter lite mackor och dricker Coca Cola nu. Blev ju liksom lite "fyllehungrig". Har fått en gratis provtur av tv4 Anytime så jag har tittat en massa på deras program och dokumentärer, gäller ju att passa på, tog bland annat och kollade på Jul med Ernst, det är filmat i Funäsdalen, fick vinterlängtan som fan! Ernst är ju så jävla go, mysgubbe!

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0