En dag på mitt jobb.

Visserligen bara del två av mitt jobb. Första passet bestod av att städa stugor och bädda sängar. Del två bestod i att hålla i aktiviteter för konferensgäster. Skoj, skoj, skoj! Tråkigt på jobbet har jag sällan. Fick även "lyckan?" att se en snopp idag. Skulle gå ned till Båthuset där gästerna skulle äta middag och det finns en stig genom en dunge från huvudbyggnaden som är elbelyst. Där går jag och halvvägs ned ser jag en lite smått onykter herre stå och kissa på stigen med sin framsida emot mig, vad gör man? 1. Springer tillbaka. X. Ställer sig och skriker. 2. Hojtar "Neee nu får du hänga in den där och sluta kissa på stigen".

Två it is! Att man aldrig kan hålla käften, blev populär bland gubbarna jag. Åh halleluja! Snoppgubben själv skriker "Neeee du ser ju min snopp!" Han vet i alla fall hur man drar blickarna till sig. Ja spännande dag på jobbet blev det.







Kommentarer
Postat av: maja

haha, eller hur!

hu mår du? det var ju icke igår :D

2009-09-10 @ 21:36:10
URL: http://majahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0