Frustrated!

Jag har fått en fixidé, en låt som jag inte kan komma på vad den heter, dessutom har den ju ingen text så jag kan inte googla lyrics. Den här låten finns på Cams söta lilla hårddisk och jag hade lite spel på den några dagar i vintras. Nån sorts relaxlåt. Så stumpilumpan min, har du en aning om vilken jag menar eller på vilken av skivorna på din hårddisk den kan vara så berätta för mig så jag slipper den här tvångstanken.

Jag och Jossi har en sådan underbar plan inför vintern. Håll i hatten säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: cam

ojoj, har ingen aning om vilken låt du menar...tänker bara på den där låten som låter lika dan i typ 10 minuter..å den va ju inte relax :P Va har du å jossi för hyss för er??

2009-09-25 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0