Helgen sett ur mobilkameran

Har kommit hem efter ett roligt dygn i Stockholm. Har umgåtts med Ramiskollegorna Yaman och Annika. Jag och Yaman avverkade lite shopping, fika och Öl och Whiskeyfestivalen innan vi möttes upp med Annika på Söder där vi tog oss en liten barrunda med hennes vänner innan vi drog hem till Annika. Har vart sjukt mysigt och proppat med gamla minnen, skratt och allmän tokighet. Idag drog vi oss i timmar innan vi tog en fika i Vällingby för att sedan dela oss på Centralen, Yaman drog vidare till Sandviken, Annika på arbetsintervju och jag hem till Norrtälje. Köpte en ny skjorta, en mössa och en scarf bland annat, träffade en gammal klasspolare jag inte träffat sedan studenten, snackade mycket goja med underliga människor, åt mest hela tiden (man blir hungrig på mässor), drack en urgod champagne som jag inte kommer ihåg namnet på, låg och halvsov ovanpå Annika och en massa annat bus. Hade med mig kameran men hade ju förstås glömt stoppa i minneskortet så jag kunde inte fota så mycket. Finns 10 st bilder på internminnet men nu är batteriet dött så det dröjer ett tag innan de bilderna kommer upp. Detta är i alla fall vad jag hittade på mobilen.

Tack underbara människor för en kanondag/kväll! Det ska vi göra om!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0