Höststädat

Alla kläder ligger i sina lådor, det är nybäddat, dammsuget, dammat, prylar på rätt platser och jag är också nytvättad. Alltid skönt att vara ren när man lägger sig i en nybäddad säng. Nu ska jag strax kolla på Idol och äta choklad och dricka Cola som jag beställde av mamma när hon var iväg en snabbis till Vreta. Brukar alltid bojkotta Idol och liknande grejer men uttagningarna är faktiskt rätt roliga.

En liten höstbild från 2007, börjar seriöst bli galen på att Expert aldrig hör av sig angående mitt objektiv. Jag älskar hösten och vill gärna ut och fota en massa höstbilder men nejdå. Ska skälla lite på dom på fredag. Förresten, är det någon som sett Sommaren med Göran? Jag och mamma ska eventuellt se den på lördag. Och Lola jag har inte svarat på ditt sms än men jag är så dålig på att sms:a med mina långa naglar, haha. Vill du följa med?

Okej jag skrivet det igen, en höstbild från 2007. Varsågoda!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, vad härligt det lät! Så vill jag också ha det just nu, kanske får ta och börja storstäda i helgen :P

2009-09-09 @ 21:01:12
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0