Inspirationslös och feber i ögonen.

Ständigt detta småfebrande som går över på ett par timmar. Internetfrågan löste sig efter stund av min tekniska fingrar. Förstår inte hur jag lyckades men det är ju skitsamma nu. Skönt att slippa sitta på soffbordet och surfa. Jag är så jävla glad att jag har hela helgen fullbokad, förra helgen blev ju en flopp med allt sjuklande. Och dessutom kommer Aspen hem på lördag. Jag är så glad, så glad! Han ringde igår men vi hann inte snacka så länge, han stötte på nån polare och skulle ringa upp men det gjorde han inte. Ska ringa han sen tänkte jag. Har fastnat för jazzmusik, så soft att lyssna på. Får ta och ramla in på jazzfestivalen nästa sommar. För några år sedan så hängde jag rätt mycket på Trädgårn i Norrtälje, mitt ex Max jobbade där så jag brukade hänga där och vänta på att han skulle sluta jobba. I alla fall, jazzfestivalen i Norrtälje brukar ofta ha en massa band spelandes på Trädgårn så jag hängde där, träffade en massa sköna pensionärer som dansade och diggade jazz, vilka härliga människor. Fick till och med en liten svängom med en herre. Go typ!

Snart Idol! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0