Jolly Roger

Nya filmen från Pirate Movie Production har premiär i Göteborg den 2 oktober så befinner du dig i Götet så spring in på Vasag. 43 och spana in den. Gratis är det också. Filmen har bland annat min namne Hans Åhlund som åkare, eller ja, namne och namne men Haze har vi i alla fall gemensamt. Trevlig gosse har jag hört, har bland annat råkat köra över min vän Aspen när vi var på Railsession på Medborgarplatsen typ 2003. Hasse fick inte riktigt stopp på sig själv efter landningen och använde Aspen som stoppkloss, haha. Det var även första gången jag och Aspen hängde med varann. Sicka minnen!

En liten teaser!


Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med dig till fullo! garva är bra! Allt är bra med mig, en och annan förkylning har man väl överlevt :) Hur är det med dig nu för tiden? Var typ years ago!

2009-09-18 @ 13:53:54
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0