Kvällsrapport.

Befinner mig med båda benen under kroppen på min fula kontorsstol i mitt sovrum. Har en hemsk låt igång på Spotify och har ont i magen, jag är hungrig. Eftermiddagen och kvällen:

* Kollat på två Polisskolanfilmer.
* Snackat med Yaman två gånger. Vi har planerat ett anfall mog Öl & Whiskeymässan på lördag.
* Mejlat med Jossi om lite skvaller inför vintern.
* Surplat köttsoppa.
* Sett på IDOL.
* SMS:at med Jezzlan och Annika. Tacoknytis hos Jezzlan på fredag. Eventuellt ett litet pyjamasparty med Annika natten till söndag.
* Tagit itu med min kalender och insett tråkig fakta. Mer om det sen..
* Kollat på bilar och eventuellt funnit en som jag ska in och kika på på torsdag. Hoppas, hoppas! Annars dyker det nog upp nått annat.

Det var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0